FQCE

Primeri dobre prakse



NOVI PRISTUP PRIKAZIVANJA OMOGUĆITELJA FQCE MODELA IZVRSNOSTI

Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost  - FQCE i Energoprojekt ENTEL  organizovali su Benčmarking radionicu – primeri dobre prakse dobitnika Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost „Oskar kvaliteta“:  APOTEKE NIŠ, APOTEKE BEOGRAD i ENERGOPROJEKT ENTEL-a, koja je održana 25. maja 2017. godine u Energoprojektu, Novi Beograd.

Ovim primerima iz prakse  predstavljena je primena inoviranog prikazivanja kriterijuma omogućitelja FQCE modela izvrsnosti.


Dr Radoslav Raković, Vladimir Trajković, Mladen Simović i
dr Miloš Jelić, pred početak benčmarking radionice

Učesnicima radionice su se najpre obratili: Vladimir Trajković - predsednik FQCE, Mladen Simović - direktor EP ENTEL-a  (koji je bio i domaćin skupa) i dr Miloš Jelić – predsednik Stručnog saveta Fondacije.

Vladimir Trajković je podsetio prisutne na Kurs za primenu inoviranog prikazivanja kriterijuma omogućitelja FQCE modela izvrsnosti (održanog 20. aprila u Energoprojektu), čiji je cilj bio primena RADAR pristupa na prvih pet kriterijuma Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost “Oskar kvaliteta”, odnosno određenih potkriterijuma iz: 1. Liderstva; 2. Strategije; 3. Ljudskih resursa; 4. Partnerstva i resursa i 5. Procesa, proizvoda i usluga.

Taj kurs su održali predavači Stručnog saveta FQCE: dr Miloš Jelić, Tatjana Nešić i Mirko Minić, uz čiju asistenciju su pripremljeni primeri dobre prakse partnerskih organizacija FQCE: Apoteke Niš, Apoteke Beograd i Energoprojekt Entela.


Dr Miloš Jelić, Mirko Minić i Tatjana Nešić – zaslužni za novi pristup…


Gospodin Mladen Simović je rekao da je veliko zadovoljstvo i privilegija biti suorganizator i domaćin ovakvog skupa, čiji je cilj razmena iskustava radi podsticaja na dalja unapređenja  korišćenjem modela izvrsnosti, čime se čini velika korist za sve učesnike na ovakvim skupovima.

Dr Miloš Jelić je objasnio razloge za primenu novog pristupa prikazivanja kriterijuma Nagrade “Oskar kvaliteta” , čime se model približava više praktičnim primerima.


Dr Dimitrije Janković: Liderstvo – najteži korak na putu ka poslovnoj izvrsnosti…


Dr Dimitrije Janković
, direktor Apoteke Niš, predstavio je potkriterijume iz kriterijuma 1. LIDERSTVO (potkriterijum 1.3 - Lideri pokreću, prate i preispituju sistem menadžmenta i učinka organizacije) i 2. STRATEGIJA (2.1. Zasnovanost strategija na potrebama zainteresovanih strana I očekivanjima okruženja).


Mag.farm.spec. Sanja Jović:
Potreba za unapređenjem znanja i veština je neprekidan proces u Apoteci “Beograd” 


Mag.f arm. spec. Sanja Jović,
direktor kvaliteta Apoteke Beograd, pripremila je prezentaciju iz 3. LJUDSKIH RESURSA (3.1 – Planovi podržavaju strategiju organizacije u oblasti ljudskih resursa i 3.2 – Razvoj znanja i sposobnosti).


Dr Radoslav Raković: Strateško opredeljenje ENTEL-a je da uspostavlja i
unapređuje odnose s korisnicima – klijentima na domaćem i inostranom tržištu…


Teme dr Radoslava Rakovića,  rukovodioca Službe IMS u Entelu, obuhvatale  su kriterijum   4. PARTNERSTVO I RESURSI (potkriterijum 4.1 – Odnosi sa partnerima i isporučiocima obezbeđivanjem održive koristi za organizaciju) i kriterijum 5. PROCESI, PROIZVODI I USLUGE (5.5 – Upravljanje i unapređivanje odnosa sa korisnicima).

Nakon svake prezentacije, koje su ocenjene kao veoma uspešne i dobile pohvale prisutnih, usledila je diskusija sa komentarima i pitanjima.


Dr Dimitrije Janković sa svojim saradnicama: Jelenom Petrović i Tanjom Arsić


Tako je - nakon izlaganja dr Jankovića kojim je, između ostalog, predstavljeno korišćenje informacionih tehnologija u poslovanju Apoteke Niš i koje je ocenjeno kao vrlo zanimljivo, gospodin Mladen Simović skrenuo pažnju na 4. industrijsku revoluciju, odnosno digitalizaciju koja učestvuje u svim sverama poslovanja i odlučivanja…


Iz Apoteke Beograd, sa Sanjom Jović radionici su prisustvovale Lidija Bobarević i Bojana Milošević


Za Apoteku Niš postavljeno je, između ostalog, pitanje kako se sistem menadžmenta koristi da se postigne liderstvo, zatim o stanju u državnim apotekama i nelojalnoj konkurenciji;  S obzirom na temu, za Apoteku Beograd pitanja su se odnosila na zakonsku regulativu kao uslovu zapošljavanja u javnom sektoru, regulisanje razvoja znanja i sposobnosti i mentorstva.

Pitanja u vezi kategorije nametnutih isporučioca i odgovornost u slučaju greške, odnosila su se na Energoprojekt ENTEL.  


Učesnici Benčmarking radionice – primeri dobre prakse, u sali Energoprojekta 25. maja 2017.godine



Prof.dr Nikola Vujanović, Vladimir Trajković,  dr Miloš Jelić,

            dr sci. med. Dimitrije Janković , mr Rade Rajković
 

Forum kvaliteta 2023.

  • An Image Slideshow

Oskar kvaliteta 2022.



Mihailo Vesović PKS


Milenijum tim


ABD PROM


Specijalna bolnica Banja Koviljača


Nelt Grupa


Pretraga

Najnoviji broj

  • An Image Slideshow

Prijava

Partnerske organizacije

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow