Benčmarking radionica - STUDENTSKI CENTAR NIŠ |
Održana u Nišu, 18. jun 2009. Studentski centar Niš – dobitnik Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost za 2008. godinu za oblasti Liderstvo i Resursi, bio je – 18. juna 2009. godine, domaćin benčmarkig radionice u organizaciji FQCE. Kao primeri dobre prakse ove institucije predstavljeni su: Liderstvo i Zadovoljstvo kupca/korisnika.
O Liderstvu je govorio generalni direktor SC Niš – Rade Rajković, dok su Zadovoljstvo kupca/korisnika prezentovali: Slađana Arsović, tehnolog – vođa HACCP tima Centra i Dejan Efremov, student Univerziteta u Nišu.
Švedski sto sa 5-6 vrsta salata i voća je sastavni deo studentskog obroka Uslovi proizvodnje hrane na nivou restorana visoke kategorije Prezentacije SC Niš propraćene su aplauzima zadovoljnih učesnika radionice Predstavnici FQCE: Vladimir Trajković, dr Miloš Jelić i dr Olga Cvetanović Dejan Efremov: Grupa studenata Niškog univerziteta je implementirala računarsku mrežu u svim domovima i dovela besplatni internet u svaku sobu Slađana Arsović: Svi strani gosti govore da je Studentski centar Niš najbolji na Balkanu Rade Rajković: Uspeli smo da budemo lideri u ovom delu Srbije
|